قالب فارسی و فوقالعاده موزیک برای وردپرس
نوشته شده توسط : زپو

 قالب فارسی و فوقالعاده موزیک برای وردپرس


Remix نام یک قالب فوق العاده برای کسانی که سایت موزیک و آهنگ دارند . این قالب با استفاده از بهترین تکنولوژی های روز دنیا مانند جی کوئری ، اچ تی ام ال ۵،سی اس اس ۳ و آجاکس ساخته شده است. این قالب دارای مدیا پلیر صوتی و تصویری است که میتوانید فیلم های خود و صداهای خود را به راحتی برای کاربران خود پخش کنید.

امکانات قالب اختصاصی:


+ سئو 100 درصد تصاویر و متون و تمامی اجزای سایت+ پنل اسلایدر+ مدیا پلیر با گزینه های اختصاصی+ مدیا پلیر در ادامه مطلب برای موزیک ها+ اضافه شدن پنل اختصاصی مخصوص بنر ها+ اضافه شدن امکان ثبت نام در سایت+ اضافه شدن امکان اشتراک گذاری در سایت های اجتماعی+ اضافه شدن موزیک های صفحه اصلی به جای 12 گزینه به 20 گزینه+ اضافه شدن گزینه های منوی اختصاصی در بالای سایت+ گالری تصاویر

 

قالبی فوق العاده مخصوص وردپرس بوده که این قالب مخصوص سایت های موزیک بوده و دارای مدیا پلیر قوی و مدرن بوده و از سئو قوی پشتیبانی میکند.

این قالب با استفاده از بهترین تکنولوژی های روز دنیا مانند جی کوئری ، اچ تی ام ال ۵،سی اس اس ۳ و آجاکس ساخته شده است.یکی از خوبی های این قالب این است که در مرورگر های اینترنت اکسپلورر به خوبی کار میکنند و به قالب صدمه نمیزنند.

 
قابلیت های این قالب زیبا

– دارای سئو قوی بوده– از مدیا پلیر مدرن در قالب استفاده شده است– از سیستم آجاکس در سیستم استفاده شده است-قالبی واکنشگرا– قابلیت تمام صفحه و بوت استریپ دارد– دارای یکی از بهترین اسلایدر ها است-دارای صفحه 404دارای صفحه گالری تصاویردارای صفحه آرشیو دسته ها بوده– و ده ها امکان دیگر که با دیدن پیش نمایش متوجه میشویداین قالب 90 درصد از اینترنت اکسپلورر پشتیبانی میکند

برای دیدن دمو آنلاین پوسته اینجا کلیک کنید



خرید و دانلود  قالب فارسی و فوقالعاده موزیک برای وردپرس






:: برچسب‌ها: قالب وردپرس ریمیکس , پوسته وردپرس موزیک , قالب موزیک برای ورپرس , قالب موزیک وردپرس ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: