عکس نوشته بسازید
نوشته شده توسط : زپو

 عکس نوشته بسازید


با این برنامه میتوانید جملات خود را همراه با یک زمینه زیبا و شکلک ، تبدیل به عکس نمائید و در اینستاگرام ، وایبر ، لاین ، واتس اپ ، تانگو ، بی تاک و ... به اشتراک بگذارید. دقیقا مانند همان جملاتی که عکس آنها را بارها دیده اید و یا توسط برنامه های مختلف دریافت نموده اید ، اما این بار شما جمله و زمینه را انتخاب خواهید کرد...
روش کار با این برنامه بسیار ساده است و فقط کافیست که متن خود را تایپ و یا از محلی کپی نمائید ، عکس زمینه را انتخاب نمائید و فایل را ذخیره و به اشتراک بگذارید.

این برنامه دارای 270 پس زمینه زیبا ، 80 فونت و بیش از 150 شکلک و ترول مناسب جملات میباشد و در صورت نیاز امکان انتخاب زمینه و یا عکس از گالری شما نیز وجود دارد یعنی میتوانید عکس مورد نظر خود را از گالری انتخاب نمایید و بر روی آن جمله خود را بنویسید .
برخی از کاربران پس زمینه های خود را در فتوشاپ طراحی مینمایند که میتوانند آن را در این برنامه استفاده کنند و فقط جمله را بر روی آن بنویسند تا تمامی جملات متحدالشکل باشند.

امکانات بسیار زیاد برنامه جهت ویرایش متن شما از جمله 61 فونت فارسی و 24 فونت انگلیسی ، امکانت تعیین تراز متن ( چپ ، وسط ، راست ، بالا و پایین ) ، اندازه قلم ، رنگ قلم و رنگ زمینه ، باعث هر چه زیباتر شدن جملات شما خواهد شد

نکته : فونت نستعلیق بر روی برخی از نسخه های اندروید ایراد دارد و صحیح نمایش داده نمیشود , که این مشکل از ساختار فونت نستعلیق است , اما بنا به درخواست کاربران محترم , این فونت به برنامه اضافه گردید. لذا هنگام استفاده از فونت نستعلیق مدنظر داشته باشید که ممکن است متن شما بصورت ناخوانا نمایش داده شود.

فایل ذخیره شده مربع ، مناسب برای ارسال به برنامه های اجتماعی میباشد و نیاز به برش فایل نیست و در مسیر Instagram_Posts در حافظه اصلی گوشی ذخیره میگردد.

امکان ارسال فایل ذخیره شده به تمامی برنامه های اجتماعی نصب بر روی دستگاه شما نیز از داخل برنامه وجود دارد و نیاز به خروج از برنامه نیست.
از جملات ساخته شده خود میتوانید در برنامه های Instagram – Line – Viber – Tango – Whatsapp – Beetalk و ارسال توسط Bluetooth استفاه نمائید.


خرید و دانلود  عکس نوشته بسازید






:: برچسب‌ها: اندروید , نوشته ساز , عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: