اقتصاد 9. تاثیر فاکتورهای داخلی و خارجی بر روی نوآوری تولیدات شرکت
نوشته شده توسط : زپو

 اقتصاد 9. تاثیر فاکتورهای داخلی و خارجی بر روی نوآوری تولیدات شرکت


تاثیر فاکتورهای داخلی و خارجی بر روی نوآوری تولیدات شرکت
چکیدهدر این مقاله ما به بررسی تاثیر فاکتورهای داخلی و خارجی بر روی تولیدات ابداعی شرکت می پردازیم. و اینکه چگونه این تاثیر ها با توجه به صنایع مختلف متفاوت می باشد. ما سه مدل اقتصادی را برای تعیین تاثیرات هر یک از این فاکتور ها مورد بررسی قرار می دهیم. این موارد شامل توان و تاثیر متقابل می باشد. این تجزیه و تحلیل ها شامل 6094 نمونه از شرکت های تولیدی می باشد.با در نظر گرفتن تحقیقات انجام شده در مورد ابداعات تکنولوژیکی در سال 2000 , نتیجه نشان می دهد که توان تکنولوژیکی شرکت ها که از تحقیق و توسعه مشتق شده است یکی از عوامل تعیین کننده مربوط به چنین نوع آوری هایی می باشد. آن ها همچنین به بیان این نکته می پردازند که با حضور سطح بالایی از چنین توانی , فرصت های تکنولوژیکی مشتق شده از عاملان غیر صنعتی به عنوان یک عامل تعیین کننده دارای اهمیت کمتری می باشند. ما نشان دادیم که تعیین نوع آوری ها به گونه ای متفاوت بوده و بستگی به بخش های صنعتی و میزان نو بودن تولیدات ایجاد شده دارد.

خرید و دانلود  اقتصاد 9. تاثیر فاکتورهای داخلی و خارجی بر روی نوآوری تولیدات شرکت






:: برچسب‌ها: فاکتورهای داخلی و خارجی , نوآوری تولیدات شرکت , تولیدات ابداعی , ابداعات تکنولوژیکی , عاملان غیر صنعتی , effect of external and internal factors , external and internal factors , firms product innovations , مقاله انگلیسی اقتصاد با ترجمه فارسی , مقاله انگلیسی اقتصاد با ترجمه , مقاله انگلیسی اقتصاد ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: