فصل2 تاثیر نمایشگاه بر عملکرد شرکت
نوشته شده توسط : زپو

 فصل2 تاثیر نمایشگاه بر عملکرد شرکت


-1- مقدمه

در طول چند سال گذشته بازدید کنندگان نمایشگاه تبدیل به خریداران جدی تری شده اند. روش قدیمی تر تفکر درباره نمایشگاه های بازارگانی باید مورد بازنگری قرار گیرد،  اکنون زمان آن رسیده که از نمایشگاه ها به عنوان ابزاری برای افزایش موثرتر و کارآمد استفاده شود. حضور در نمایشگاه سبب می شود تا خریداران به طور موثر با 6 تا 10 شرکت ملاقت کنند و هر تماس رو در رو در نمایشگاه چند برابر تماس تلفنی ارزش دارد. همچنین یکی از ارزش های کلیدی نمایشگاه در توانایی کاهش چرخه فروش و دستیابی به خریداران ناشناخته است.

نمایشگاه مکانی برای شناخت بهتر مشتریان احتمالی و فعلی می باشد. یک فروشنده خوب به شرط امادگی برای گوش دادن به مشتریان احتمالی می تواند ده فرصت جدید را در یک نمایشگاه بوجود آورد ملاقات با کسانی که امکان ملاقات در محیط خارج از نمایشگاه برای آنها دشوار است در نمایشگاه فراهم میشود از این رو نمایشگاه فرصتی مناسب برای شرکت است تا به اهداف بازاریابی خود دست یابد یا مو قعییت خود را در بازار تثیت کند. قرار دادن مشتری در مسیر چرخه فروش از دستاوردهای حضور در نمایشگاه است.

شرکت ها برای ارائه کالایی با ارزشتر و رضایت مشتریان در هر زمینه ای به اطلاعات نیازمندند. بازاریابی و ارائه محصولات خوب از طریق درک عمیق از خواست ها و نیاز های مشتریان شروع می شود، آن ها باید اطلاعات دقیقی از شرکت های رقیب، واسطه ها سایر نیروها و عواملی که در بازار فعال هستند داشته باشند. بدین ترتیب  نمایشگاه رامی توان یکی از منابع موثر برای گردآوری اطلاعات مختلف جهت مدیریت بهتر و برنامه ریزی اصولی برشمرد. در عرض فقط چند روز برگزاری نمایشگاه می توان پیشنهاد های جدید را در خصوص هزاران خرید به دست آورد. از این رو نمایشگاه ها بهترین و موثرترین راه برای آگاهی از وضعیت رقبا، مشتریان جدید و همچنین مجوعه اطلاعات بازاریابی در مورد مشتریان و رقبا و بطور کلی سایر محصولات است.نام و نشان تجاری عبارت است از نام، اصطلاح، علامت، نشانه، نماد، طرح یا ترکیبی از آن ها به منظور شناساندن محصولات و خدمات به فروشندگان یا گروهی از فروشندگان و متمایز ساختن آنها از محصولات و شرکت های رقیب است. شرکتی که نام و نشان تجاری ارزشمندی داشته باشد در صحنه رقابت از قدرت بیشتری برخوردار خواهد بود و باعث می شود که مصرف کننده نسبت به محصولات وفادار شود. نمایشگاه با تایید ذهنیات مربوط به هویت و نماد شرکت نقش یادآوری کننده و پاسخ دهنده به سوالات زیادی که در اذهان هستند و نیاز به پرسش دارند را ایفا می کند.


خرید و دانلود  فصل2 تاثیر نمایشگاه بر عملکرد شرکت






:: برچسب‌ها: فصل2 تاثیر نمایشگاه بر عملکرد شرکت ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: