پاورپوینت معماری پست مدرن
نوشته شده توسط : زپو

 پاورپوینت معماری پست مدرن


فهرست:

1- در آمد
2- تعاريف
3-تاریخ پست مدرنیسم
4-فلسفه پست مدرن
5- مدرن چیست؟
5-1- ويژگی های مدرن
6- جدول تمايز مدرنيسم و پست مدرنيسم
7- ويژگی های پست مدرنيسم
8- معماری‌ پست مدرن
9- معماران پست مدرن
10-معماری نیویورکی و معماری سفید
11-باغ در دوره پست مدرن

درآمد

 اصطلاح پست مدرن دردهه ی گذشته به برچسبی هر چه رایج تر برای چیزی درباره ی پایان قرن بیستم تبدیل شده است. این اصطلاح همچنین به یک جنبش فکری معاصر یا بهتر بگوئیم به خانواده ای نه چندان خوشبخت از جنبشهای فکری اشاره دارد اما، (همانطورکه اغلب پیش می آید خانواده های نا سازگار جالب ترین خانواده ها هستند) اعضای خانواده پست مدرن نه فقط نظرات متعارضی بیان می کنند بلکه به موضوعاتی علاقه مندند که به زحمت همپوشانی دارند؛ موضوعاتی نظیر هنر، وسایل ارتباط جمعی، تاریخ، اقتصاد، سیاست، اخلاق،کیهان شناسی، الهیات، روش شناسی، ادبیات، آموزش وغیره. بعضی ازمهمترین اعضای خانواده از قبول نام خانوادگی امتناع می کنند وبستگان دوری نیز هستند که اصلاَ خویشاوندیشان را انکار میکنند.
پست مدرنيسم پيكره پيچيده و در هم تنيده و متنوعی از انديشه ها،آرا ونظرياتی است كه در اواخر دهه 1960 م . سربرآورد وبعدا انديشه های‌  ديكانستراكشن و مكاتب فكری غرب از جمله فمينيسم و پسا ساختارگرایی و غيره جرء واژه پست مدرن فلسفی مطرح شدند.

تعاریف:

هابرمارس  معتقد است كه ، كاربرد ”پسا“ بيشتر تداوم جريانی‌ را ثابت     می كند، نه پايانش را ، همانطور كه مقصود جامعه شناسان از واژه پسا صنعتی را نشان می دهد ونه پايانش را.
چارلز جنكس پست مدرن را به مثابه دوعنوانگی‌ ، يعنی نخبه و عامه پسند و جفت شدن اين متضاد ها :سازگار و شورشی و نيز كهنه و نو دانسته است. به قول او هنر پست مدرن متاثر از شبكه جهانی‌ است وحساسيت همراه با آن ، كنايه ای وجهانی وعلنی شدن است.
رابرت ونتوری : پست مدرنيسم اين نيست كه كثرت گرایی را جايگزين وحدت سبك كند،بلكه به نفع اشكالی از وحدت استدلال می كند كه آن را ”كل غامض“ می نامد.
ايهاب حسن : پست مدرنيسم تلاشی است برای نوشتن آنچه نمی توان نوشت. دگرگونی در مدرنيسم را می توان پست مدرنيسم  ناميد. ...

خرید و دانلود  پاورپوینت معماری پست مدرن






:: برچسب‌ها: پاورپوینت معماری پست مدرن , تاریخ پست مدرنیسم , جدول تمايز مدرنيسم و پست مدرنيسم , معماری نیویورکی و معماری سفید ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: