پکیج ساخت شماره مجازی(نامحدود)
نوشته شده توسط : زپو

 پکیج ساخت شماره مجازی(نامحدود)


همانطور که می دانید تلگرام مدتی است که شماره های مجازی را مسدود کرده است و ثبت نام در تلگرام با شماره های مجازی دشوار و ناممکن شده است اما نگران نباشید ما در این پکیج آموزش کامل ثبت نام در تلگرام با شماره مجازی را قرار داده ایم که شما می توانید با داشتن این پکیج بصورت نامحدود در تلگرام اکانت بسازید و دوستان خود را شگفت زده کنید.

این پکیج از هیچ یک نرم افزارهای Textfree,Smart call,TextNow,Talk2 و غیره استفاده نمی کند بلکه از روشی جدید و منحصر بفرد استفاده می کند.

نکته قابل توجه این است که هیچ یک از شماره ها در این پکیج مسدود نیستند و شما بعد از ثبت نام در تلگرام اسپم نمی شوید و می توانید براحتی به دوستانتان پیام ارسال کنید.

این شماره ها مختص تلگرام نیستند و شما می توانید در شبکه های اجتماعی دیگر نظیر:WhatsApp,

Viber,Tango و... ثبت نام کنید.

با داشتن این پکیج شما می توانید کسب درآمد کنید و شماره های مجازی را در وبسایت خود و یا در کانال تلگرام بفروشید.این پکیج قابل استفاده در کامپیوتر و گوشی می باشد.


خرید و دانلود  پکیج ساخت شماره مجازی(نامحدود)






:: برچسب‌ها: شماره مجازی , تلگرام , virtual number , بصورت نامحدود , پکیج ساخت شماره مجازی , دانلود شماره مجازی اندروید , دانلود شماره مجازی برای , دانلود پکیج شماره مجازی android , پکیج ساخت شماره مجازی به روش جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: