مدیریت پیشرفته مطالب K2 فارسی نسخه 2.6.9شمسی
نوشته شده توسط : زپو

 مدیریت پیشرفته مطالب K2 فارسی نسخه 2.6.9شمسی



 آخرین نسخه کامپوننت k2 یعنی نسخه 2.6.9 با تاریخ شمسی و قابلیت نصب روی جوملا 3.4 و سازگاری کامل با k2 store  یکی از بی رغیب ترین کامپوننت های مدیریت مطالب جوملاست ! اگر از سیستم پیش فرض مدیریت مطالب جوملا خسته شدید و دنبال امکانات بیشتری هستید. این کامپوننت بهترین گزینه برای شماست.! تعداد افزونه هایی که برای این کامپوننت وجود دارد. از جمله اسلایدشو اختصاصی.گالری اختصاصی.فروشگاه ساز اختصاصی بسیار زیاد است و تمامی نیاز های شمارا برطرف میکند.این کامپوننت در اکثر سایت های خبری نیز استفاده می شود.شایان ذکر است این افزونه تاکنون بیش از 1 میلیون و 200 هزار بار در سراسر دنیا دانلود گردیده است.

مهمترین امکانات:

مجموعه های تو در تو بدون هیچ محدودیتسیستم نظردهی پیشرفته یکپارچه شده با reCaptchaبرچسب زنی به مطالب (Tag)تصویر خاص برای مطالب و مجموعه هاگالری تصویر در مطالبنمایش ویدیو در مطالبامکان گذاشتن فایل ضمیمه برای مطالبصفحه اختصاصی کاربرامکان تنظیم سطوح دسترسی برای مطالب و قسمت های مختلفدارای پلاگین منحصر به فرد گسترش سیستم ارسال مطالب، مجموعه ها و کاربرانویرایش مبتنی بر ایجکس (Ajax) در بخش سایتاستفاده از ایجکس در سیستم نظراتیکپارچه سازی جستجو گوگل با ایجکساستفاده از JSON / خروجی محتوا به صورت JSONگزینه های SEF پیشرفته (اضافه شده در K2 v2.6.4 +)

امکانات نسخه فارسی:

قسمت مدیریت و کاربری کاملا فارسیبهینه سازی و رفع مشکلات با زبان فارسیتاریخ جلالی شمسی

 این کامپوننت کاملا از API های جوملا پشتیبانی می کند، این بدان معناست که کلیه پلاگین های جوملا به درستی با این کامپوننت و ماژول های آن در بخش کاربری و مدیریت، سازگاری دارند.


خرید و دانلود  مدیریت پیشرفته مطالب K2 فارسی نسخه 2.6.9شمسی






:: برچسب‌ها: کامپوننت , کی 2 , کی تو , k2 2 , 6 , 9 فارسی , k2 فارسی با تاریخ شمسی جوملا 3 ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: