فصل اول: کلیات
بازاریابی
تعریف بازاریابی و
مفاهیم اصولی بازاریابی
تعریف های گوناگونی
برای بازاریابی وجود دارد که در زیر به چند مورد آن اشاره شده ، چند تعریف را ذکر
می کنیم و سپس به تعریف بازاریابی آنگونه که مورد قبول بسیاری از متخصصین
بازاریابی است
می پردازیم.
بازاریابی: شامل فعالیتهایی
می شود که جریان کالا را از تولید کننده پست مصرف کننده می رساند.
در بازاریابی کالا از
محلی به محلی دیگر تغییر مکان یافته، انبار شده و تغییر مالکیت می دهد. بازاریابی
یعنی جستجو برای یافتن مناسب ترین بازار و بخش هایی که سازمان می تواند در آنجا به
صورت مفید تر و مؤثرتر حضور یافته و پاسخ گوی نیازها و خواسته های مردم باشد.
تعریف بازاریابی: بازاریابی عبارتست از مجموعه ای از فعالیتهای انسانی در جهت تأمین نیازها و خواسته های افراد از طریق فرآیند
مبادلات.
این تعریف از بازاریابی بر اساس مفاهیم نیازها،
خواسته ها و تقاضا، کالا، سودمندی.....................
:: برچسبها:
پایان نامه ,
مدیریت ,
بازاریابی ,
دانشگاه ,
اصول ,
مفاهیم ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1