خرید و دانلود برنامه پرینت تماس اندروید
نوشته شده توسط : زپو

 خرید و دانلود برنامه پرینت تماس اندروید



توضیح

پرینت تماس و پیام

یک برنامه فوق العاده برای کسانی که می خواهند :

     * آمار دقیق از تک تک مکالمات خود داشته باشند!

     * آمار دقیق از تک تک پیامک های خود داشته باشند!

     * امکان پرینت از کلیه تماسها و پیامها در بازه زمانی و تاریخ دلخواه

*   لطفا قبل از خرید توضیحات زیر را بخوانید  *

اساس کار برنامه اینه که شما برنامه  روی گوشی خود یا والدین نصب می کنید و برنامه رو اجرا می کنید.فرض کنید در تاریخ 1393/10/06 این برنامه رو نصب کردید .

برنامه پس از نصب و فعال شدن ، کلیه تماس ها و پیام ها رو با ثبت دقیق ساعت و تاریخ در دیتابیس خودش ذخیره میکنه.

شما در تاریخ 1393/10/15، قصد دارید از کل ریز مکالمات و یا پیام های خودتون پرینت حساب تهیه کنید. فرض هم کنیم که شما از تاریخ 6 تا 15 دیماه کل رویدادهای تماس خودتون از دست داده اید یعنی چه به اختیار خودتون و یا به دلیل های خاصی کل رویداد ها تماس خودتون رو از دست داده اید!!

نگران نباشید، برنامه پرینت تماس و پیام اینجا به سراغتون میاد ، شما میتونید با رفتن به بخش تماس ها یا پیام ها ،

بر روی دکمه جستجو براساس تاریخ  کلیک کنید ، و تاریخ دلخواه رو انتخاب کنید


مثلا تاریخ شروع از 1393/10/06  تا تاریخ 1393/10/15 . با کلیک بر روی دکمه جستجو ، برنامه، کل ریز مکالمات یا پیام ها رو براتون نمایش میده و شما بطور دقیق از کل شماره تماس های دریافتی ، ارسالی و یا بی پاسخ و مدت کل تماس ها ... رو داشته باشید و یا اگه دوست داشتید از ریزمکالمات خودتون پرینت حساب و قابل چاپ تهیه کنید.

این برنامه مناسب برای افرادیست که می خواهند از تماس ها و پیام های دقیق خودشون اطلاع کسب کنند.

یکی از قابلیت کلیدی برنامه اینه که شما می تونید با مخفی کردن آیکون برنامه از لیست برنامه با خیال راحت برنامه رو مخفی کنید و با تماس گرفتن با شماره دلخواه دوباره می توانید آیکون آن را نمایان کنید.

این توضیحات صرفا جهت آگاهی شما می باشد.

 

قابلیت ها کلیدی این برنامه رو با یک مثال (که برای همه ما اتفاق می افته ) شروع می کنم:

1. شاید برای شما اتفاق افتاده باشه در فلان تاریخ یک شارژ 2000 تومنی گرفته اید و در عرض 1 روز اعتبارش به صفر رسیده !!! شما با خودتون فکر می کنید من که اصلا با کسی تماس نگرفتم شارژم چی شد ؟؟ چطوری می خواین متوجه این موضوع بشین ؟؟ اینجاست که برنامه ما وارد عمل میشه بهتون آمار دقیق از تمام تماس ها و پیامک ها می ده!! فقط کافیست تاریخ خرید شارژ رو بهش بدید مثلا تاریخ از 1394/08/20 تا 1394/08/21

2. تا حالا براتون بارها پیش اومده که یک شماره ناشناسی بهتون زنگ زده ولی نمی دونید کی این شماره ناشناس بهتون زنگ زده می خواین آمار بگیرین آیا این شماره قبلا بهتون زنگ زده یا قبلا بهتون پیامک داده یا نه ؟؟ اینجاست که برنامه وارد عمل میشه آمارشو  در میاره !!


3. شاید همیشه دوست داشتید بدونید از تاریخ فلان تا تاریح فلان چند تماس یا پیامک  داشتید ، تعداد دریافتی ها و تعداد ارسالی ها و همچنین بی پاسخ ها چند تا بوده ؟؟ نگران نباشید این برنامه بهتون میگه ! چون کارش همینه .!

4.یکی از دوستان بهتون زنگ میزنه میگه چرا چند روز پیش به پیامکم جواب ندادی !!!؟؟ یا فلان روز من 10 بهت زنگ زدم ولی گوشی بر نداشتی!!!؟  می خوای بدونی داره راست میگه یا نه :) خوب کاری نداره تو برنامه تاریخ رو مشخص کن آمارشو در بیار آیا بهت زنگ زده یا نه یا پیامک داده یا نه ؟ بهت میگه چند بار زنگ زده چند بار پیامک داده چه ساعتی !

کنتور نویس برنامه ای که براتون مثل پرینت حساب مخابرات عمل می کنه ، زمانی که روی گوشی خودتون نصبش می کنید از همون ساعت به بعد کارشو شروع می کنه شما دیگه دغدغه این که لیست تماس هاتون پاک شد نباشید چون که این برنامه لیست تماستون رو با آمار دقیق ثبت کرده و همینطور پیامک ها رو.

 

یکی دیگه از قابلیت های این برنامه اینه که میتونید با تعریف شماره مخفی در برنامه با هر بار شماره گیری اون شماره آیکون برنامه رو از لیست برنامه ها مخفی یا نمایان کنید این کار برای امنیت بیشتر هست . قابلیت بعدی اون هم اینه  میتونید برای  ورود به برنامه رمز ورود تعیین کنید که هر شخصی مزاحمی نتونه به برنامه دسترسی داشته باشه.

با این برنامه دیگه نیازی به رفتن مخابرات ندارید تا پرینت حساب تهیه کنید، یک برنامه دقیق بسیار روان برای همه کسانی که دوست دارند آمار دقیق از ریز مکالمات خود داشته باشند.

خرید و دانلود  خرید و دانلود برنامه پرینت تماس اندروید






:: برچسب‌ها: دانلود برنامه پرینت تماس , اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: