
این فایل شامل ادبیات و پیشینه تحقیق متغیر مدرسه هوشمند و نظریه های مختلف در این زمینه می باشد و کلیه منابع مورداستفاده در انتهای فایل آمده اند.عناوین زیر در این فایل آمده اند: 3-2-1 منظور از مدارس
هوشمند چیست ؟
3-2-2
تعريف مدرسه هوشمند:
3-2-3
پيشينه هوشمندسازي مدارس
3-2-3 -1پيشينه هوشمندسازي مدارس در جهان:
3-2-3 -2پيشينه هوشمندسازي مدارس در ایران
3-2-4
نگاهي به برخي از شاخصهاي فناوري اطلاعات و ارتباطات آموزشي:
3-2-5
مقايسه شاخصهاي فاواي برخي از كشورها در حوزه آموزش وپرورش:
3-2-6
مزایای اجرای طرح مدارس هوشمند :
3-2-7
مهمترين اهداف مدارس هوشمند:
3-2-7
مهمترین دلایل تاسیس مدارس هوشمند:
هفت اصل کلیدی در
مدارس هوشمند عبارتند از:
3-2-8
اصول يادگيري در مدارس هوشمند:
3-2-9
استمرار فرایند یادگیری دانش آموزان در خارج از مدرسه:
3-9-10
اسناد پشتيبان مدرسه هوشمند:
سند چشم انداز20 ساله نظام جمهوری اسلامی
ایران
برنامه پنجم توسعه
سند توسعه فاوای وزارت آموزش و پرورش
سند راهبردي نظام جامع فناوري اطلاعات كشور
سند تحول بنيادين آموزش و پرورش
نقشه جامع علمی کشور
3-2-11
هدفهاي كلان هوشمند سازی مدارس:
3-2-12راهبردهاي
كلان هوشمند سازی مدارس در ایران:
3-2-13
ساز و كار اجرايي هوشمندسازي مدارس :
3-2-14
ساختار تشكيلاتي مدرسه هوشمند:
3-2-15مولفههاي
اصلي و اركان هوشمندسازی مدارس:
3-2-15ارزيابي
و ارزشيابي در مدارس هوشمند:
3-2-16
رتبهبندي با توجه به رویکرد فاوا درطرح تحول بنیادین:
3-2-17عملكرد هوشمندسازی مدارس در سال تحصيلي 91-90:
3-2-18 نرم افزار و مديريتي و پورتال در مدارس هوشمند
بخش چهارم؛ نظریه ها:
4-2-1نظریه اجتماعی سواد رسانه
ای:
4-2-2برجسته
سازی:
4-2-3نظریه
استفاده و خشنودی:
4-2-4نظریه
گلوله جادویی:
4-2-5نظریه
استحکام یا تأثیر محدود:
4-2-6نظریه
کاشت
بررسی پژوهش های انجام شده داخلی و خارجی:
منابع

:: برچسبها:
مدرسه هوشمند ,
هوشمندسازي مدارس ,
مزایای اجرای طرح مدارس هوشمند ,
اهداف مدارس هوشمند ,
دلایل تاسیس مدارس هوشمند ,
اصول يادگيري در مدارس هوشمند ,
نرم افزار مديريتي و پورتال در مدارس هوشمند ,
نظریه اجتماعی سواد رسانه ای ,
نظریه استفاده و خشنودی ,
نظریه گلوله جادویی ,
نظریه استحکام یا تأثیر محدود ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0