از زمان مطرح شدن ایمیل مارکتینگ به عنوان یک روش بازاریابی، این شیوه
توانسته است به یکی از روشهای بسیار اثرگذار بازاریابی آنلاین شناخته شود.
با وجود ایمیلهای اسپم، همچنان ایمیلهای پرمحتوایی هستند که در مسیر
مشتریمداری و افزایش فروش ارسال میشوند و واقعا برای دریافتکنندگان مفید
هستند.
ایمیل مارکتینگ یک روش مستقیم بازاریابی است که در آن به واسطه ایمیل،
اطلاعاتی درباره محصولات و خدمات خود به مخاطبانمان ارائه میدهیم. البته
ایمیلها معمولا اهدافی را دنبال میکنند که عبارتند از:
افزایش ارتباط موثر یک کسبوکار با مشتریهای حال حاضر و قدیمی آنها؛ به این منظور که فروش تداوم پیدا کند و وفاداری ایجاد شود.ارسال ایمیل برای افزایش کاربران جدید.تبلیغ دیگر کمپانیهای شریک و دیگر برندهای خود ما درکنار ارائه محتوایی مفید.این کتاب رو توصیه میکنم حتما بخوانید
:: برچسبها:
ایمیل ,
مارکتینگ ,
بازاریابی ,
آنلاین ,
اسپم ,
کسبوکار ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0