نوشته شده توسط : زپو

 آمار بررسی ارتباط بين استفاده دانش آموزان از كامپيوتر و عملكرد آنها در مدرسه ***


بررسي ارتباط بين استفاده دانش آموزان از كامپيوتر و عملكرد آنها در مدرسه ، مطلب آموزشی و تحقیق مناسبی برای رشته آمار بوده که در 20 صفحه تهیه شده است .


این تحقیق مشتمل بر مضامین زیر است :
1.معرفي جامعه و تعيين نمونه2.جداول داده ها3.محاسبات آماري4.رسم نمودارها5.نتيجه گيري6.نمونه پرسشنامه

مقدمههدف اين پروژه، بررسي ارتباط بين استفاده دانش آموزان از كامپيوتر و عملكرد آنها در مدرسه مي باشد. براي يك دانش آموز كاملاً عادي است كه بشنود: « چرا اينقدر وقت خود را با كامپيوتر تلف مي كني؟» « چرا به تكاليفت كمتر از كامپيوتر اهميت مي دهي؟» و ...بيشتر دانش آموزان دوست ندارند نصيحت هاي خانواده هايشان را گوش كنند ولي آيا اين دانش آموزان به اندازه ي كافي درس مي خوانند؟ آيا براي استفاده از كامپيوتر برنامه اي دارند؟ آيا از كامپيوتر استفاده ي درست مي كنند؟ چقدر وقت خود را با استفاده كامپيوتر مي گذرانند؟ 2 ساعت يا 3 ساعت در روز؟ ...بعضي ها، خصوصاً خانواده ها، معتقدند كه كامپيوتر به درس و تحصيل دانش آموزان ضرر مي زند. آيا واقعاً اين چنين است؟اين پروژه با توزيع پرسشنامه بين دانش آموزان آغاز گشت. در اين رابطه داده ها جمع آوري شده و مورد ارزيابي و تجزيه و تحليل قرار گرفتند. در اين بررسي از محاسبات آماري، نمودارها و ... استفاده شد.

خرید و دانلود  آمار بررسی ارتباط بين استفاده دانش آموزان از كامپيوتر و عملكرد آنها در مدرسه ***






:: برچسب‌ها: آمار بررسی ارتباط بين استفاده دانش آموزان از كامپيوتر و عملكرد آنها در مدرسه , آمار بررسی ارتباط بين استفاده دانش آموزان از كامپيوتر , آمار بررسی استفاده از كامپيوتر , بررسی استفاده از كامپيوتر , بررسی آماری استفاده از كامپيوتر , آمار استفاده دانش آموزان از کامپیوتر و عملکرد آنها در مدرسه , دانلود پروژه آمار , پروژه آمار , پروژه آماری , دانلود پروژه آماری ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: